صبح دم
نگاه دلم (لحظه های چشم انتظاری )
چه آسان می توان آورد روی کاغذ ای یار__ چه آسان می توان نوشت دوستت دارم بسیار

در این صبح دم

             که می تراود آفتاب

         چرا ذوق زیستنم

            را می برد خواب؟

                چه شد

                آن لحظه های دیدار

              به کجا رفت

                          آن لحظه های ناب

                                        ؟...



نظرات شما عزیزان:

Sahar
ساعت22:21---1 اسفند 1390
کـاش مـی شــد

مـثـل یـک " در "

بـه رفـتـن و آمـدن آدمـها ، عـادت كنیم ... !



raha
ساعت22:48---19 بهمن 1390
سلام .امیدوارم حالتون خوب باشه.

خسته نباشین.نوشته هاتون زیبا بود.

خدایا دستم به آسمانت نمیرسداماتوکهدستت به زمین میرسدبلندم کن
موفق باشید وپایدار.یاعلی


mehdi
ساعت17:00---18 بهمن 1390
hamashon ziba va jaleb bodan
tanks
see u


Sahar
ساعت21:28---17 بهمن 1390


گاهگاهی دل من میگیرد...

بیشتر وقت غروب!

ان زمانی که خدا نیز پر از تنهاییست

و

اذان در پیش است.
من وضو خواهم ساخت.

از خدا خواهم خواست.
که تو تنها نشوی

و دلت پر زخوشی های دمادم باشد



Sahar
ساعت21:26---17 بهمن 1390

روزگـارا ...!

تو اگـر سـخت به مـن مـیگیری

با خـبر باش كه پژمـردن مـن آسـان نیست.

گـر چه دلگـیرتر از دیـروزم

گـرچه فـردای غـم انگیز مــرا مـیخـواند

لـیك باور دارم دلخوشـی ها كـم نیست ...



Sahar
ساعت21:24---17 بهمن 1390
و اما خواندم نگاشته اساستان را
که لاجرم بر دل نشست
چون تکه فریادی از پازل احساسم بود
آفرین بر شما


Sahar
ساعت21:22---17 بهمن 1390
سلام و درود بر دوست ارجمندم
آقا حبیب عزیز و گرامی
حال شما ؟
سپاس از حک مهرانه تان بر قلب خیس جاده ام
که بسیار خوشحالم کرد

بهترین ها باشد از آنتان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, :: 18:7 :: توسط : حبیب

درباره وبلاگ
جمله ی دوستت دارم آنقدر در درونم می گردد که توان بر زبان راندنم نیست شکوه از آنکه یادم نداد بر آن شدم به نوک قلم به فریادش در آورم تا دگر عمر در حسرت این نگذرد نمی خواهم با من به گور سپرند جمله ی به این زیبایی را
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لحظه های چشم انتظاری و آدرس habibs.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 54388
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 103
تعداد آنلاین : 1